backgroundbackgroundbackgroundbackgroundbackground
Separator

Úprava školního řádu

07.10.2020

 

Vážení rodiče, prosím o přečtení školního řádu, kde byly doplněny body, týkající se především distanční výuky a hygienických opatření.

Doplněno:

Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka ze skupiny či přípravy. Možnost zamezení docházky na vzdělávací aktivity se týká těch pravidel, která jsou stanovena mimořádnými opatřeními (například nošení roušky…)“.

 Žák je povinen plnit uložené úkoly i v době distanční výuky.

 Pravidla komunikace se zákonnými zástupci nejen při distanční výuce:

 Škola je povinna předávat informace prostřednictvím zápisníků žáka a webových stránek školy. Při distanční výuce se informace předávají prostřednictvím webových stránek tříd a emailů.

Při distanční výuce budou využívány následující platformy. Pro 1. – 2. ročník bude probíhat zadávání učiva a odevzdávání úkolů prostřednictvím webových stránek tříd, emailem minimálně 2x týdně, případně osobně minimálně 1x týdně.

Pro 3. – 9. ročníky bude využívána výuková platforma Teams pro týmovou práci v Microsoftu 365. Zadávání výukových materiálů hlavních předmětů (matematika, český jazyk, anglický jazyk) bude minimálně 2x týdně. Výukové materiály ostatních předmětů budou zadávány 1x týdně.

 Pravidla hodnocení jsou platná i v průběhu distančního vzdělávání žáků. Žák je povinen plnit uložené úkoly vyučujících jednotlivých předmětů. V případě nemoci žáka při distančním vzdělávání je žák povinen zadané úkoly po nemoci doplnit a odevzdat později.                  

                                                                                                               tř. učitelka