backgroundbackgroundbackgroundbackground
Separator

Třída 5.A

Něco krásného končí a něco nového začíná...

 

Děkuji za krásných 30 měsíců, které jsme si spolu mohli užít! Přeji Vám jen to nejlepší, ať se Vám daří!

Velké poděkování patří i rodičům, děkuji za komunikaci po celou dobu, byli jste úžasní.

 

Krásné prožití prázdnin, myslím na Vás!heart

Lucie Lenochová

Výsledky ze závodů zde:

https://online.atletika.cz/vysledky/44776?fbclid=IwAR3cs70lZrwm6xU1wiFJbroglUCCHqCbIe4h4wg6nIhMCCajG-e5CuhRoRw

Děkuji za účast a gratuluji umístěným!

Lenochová Lucie

Dobrý den, milí páťácismiley

Máme před sebou posledních 14 dnů výuky. 

1) Dokončení U5:

SB 61 / 4 - poslech, doplnit ke jménům frekvenční příslovce (nahrávka - příloha 61 / 4)

     str. 62 četba + porozumění textu, odpověď na otázky

     str. 63 četba + porozumění textu

WB 35 / 4 - doplnit věty s frekvenčním příslovcem

       35 / 5 - správně přepsat věty s frekvenčním příslovcem

       35 / 6 - napsat věty o někom z rodiny ohledně stravování

       35 / 7 - viz 35 / 6 - psát věty o sobě

       37 / 4 - četba s porozuměním

 

2) Dodělat cvičení z učebnice a pracovního sešitu, která jste nestihli nebo nemáte vyplněná (kromě poslechu)

3) Na https://www.helbling-ezone.com/ máte zpřístupněná další MORE! on - line  cvičení z Unit 5 - Cyber Homework, On - line Training, CLIL.

Moc chválím ty z Vás, kteří se poctivě pustili do plnění on-line cvičení ze Starter až po Unit 4, vedli jste si moc dobře!!smileyheart

Více práce do konce školního roku  již zadávat nebudu, vy co jste něco během distanční výuky něco nestihli, využijte tebto čas k doplnění.

 

Mějte pěkné dny!!!smiley

 

K. Vodáková

 

 

 

 

Milá 5. A,

od tohoto dne Vám budu zasílat a komunikovat s Vámi přes WhatsApp. Látku, kterou probereme Vám zašlu vždy  v průběhu dne a i to, co od Vás budu chtít ke kontrole. Pokud byste potřebovali něco vysvětlit, můžeme se domluvit na konzultacích.

Jsem tu pro Vás stejně tak, jako pro děti, kteří jsou ve škole!

Myslím na Vásheart

Lenochová Lucie

 

Dobrý den, milí páťácismiley

pro Vás, co pracujete doma, posílám další úkoly.

 

Frekvenční příslovce + slovosled v anglické větě oznamovací

- v příloze najdete vysvětlení, je to opakování ze 4. třídy, určitě si vzpomenete smiley, s tím souvisí slovosled, který máte shrnutý v další příloze, obojí si přepište (vlepte) do sešitu English

SB: 59 / 6 - dopsat příslovce podle četnosti opakování

      59 /  7 - napsat správně věty

      59 / 8 - doplnit věty 

     60 / 1 - četba s porozuměním, doplnit pod každý text slovo unhealthy (nezdravé), healthy (zdravé) nebo very healthy (velmi zdravé), ústně přeložit

     60 / 2 - zakroužkovat podle textu

     61 / 3 - rozhodnout, zda jsou věty pravdivé či nikoli (podle textu 60 / 1)

     61 / 6 - napsat o sobě, jak se stravuji, používat frekvenční příslovce

 

Mějte hezký týdensmiley

 

K. Vodáková

 

Hezký den všem!smiley

Moc Vás zdravím a podíváme se na další práci:

Present simple (přítomný čas prostý) - nová látka

- V příloze najdete vysvětlení a zápis

- Student´s book: 58 / 1, 2 - zakroužkovat správný tvar slovesa

                            58 / 3 - napsat správný tvar slovesa ve 3. os. č. j.

                            58 / 4 - napsat správně věty

- Workbook: 34 / 1 - zvolit správný tvar slovesa, doplnit jména chlapců

                     34 / 2 - napsat správný tvar slovesa (v závorkách)

                     34 / 3 - napsat správně věty

                     36 / 1 - čtení s porozuměním

- Pracovní list (v příloze) - zaměřený na přítomný čas prostý, slovní zásobu a poslední dvě cvičení na opakování zdvořilostní prosbu a nabídku, pracovní list mi prosím pošlete do pátku na můj mail

 

Mějte se hezky!smiley

 

K. Vodáková

Krásný vstup do nového týdne!heart

Buďte, prosím, v 9:00 na ZOOMU. Budete se učit s námiwink Pro toho, kdo by nemohl, zasílám učivo na celý týden:

 

ČESKÝ JAZYK

UČEBNICE - 136/4 na fólii

- strana 137 - přečtěte si, prosím, žlutý a modrý rámeček a zapište si do sešitu pomocníček

- strana 139/3, 4, 5, 6 na fólii

PRO DOBROVOLNÍKY - DIKTÁT 139/7

PS - 34, 35, 36 - STAVBA VĚTY - věta jednoduchá, souvětí, přímá a nepřímá řeč

ČTENÁŘSKÝ DENÍKenlightened

- poprosím o odevzdání pracovního sešitu Procvičujeme pravopis př. jm. a zároveň o vyzvednutí nového pracovního sešituenlightened

 

MATEMATIKA

UČEBNICE viz příloha

- strana 48 celá

- strana 49 cvičení 2, 6, 8 a 10

- strana 50 cvičení 1, 6 a 13

- strana 51 cvičení 2, 3, 4, 5

PS - 77, 78, 79 a 80enlightened

 

VLASTIVĚDA

UČEBNICE - přečtěte si, prosím, stranu 43, 44 a 45 + zápisenlightened

- pracovní list viz příloha 18enlightened

 

PŘÍRODOVĚDA

UČEBNICE - přečtěte si, prosím, stranu 73, 74, 75 a 76

PS - 42enlightened

 

Pokud byste potřebovali, napište nebo volejte každý den ve 14:00wink

Lenochová Lucie

Dobrý den všemsmiley

Doufám, že se Vám daří dobře a vše v pohodě zvládáte. Děkuji všem, kdo mi posíláte splněné úkoly. Podíváme se na další práci.

V příloze si správné řešení poslechového cvičení z minulého týdne (Student´s book 50 / 2)

 Zdvořilostní nabídka a žádost

V příloze najdete fráze k UNIT 5, které se týkají situací, jak zdvořile o něco požádat nebo něco nabídnout.

Student´s book:  55 / 4 – poslech (příloha SB 55 / 4) – zakroužkujte správnou variantu

 

Workbook: 32 / 2 -     poslech (příloha WB 32 / 2) – seřadit dialog

                   32 / 3 – poslech (příloha WB 32 / 3) – doplnit text

                    33 / 2

                    33 / 3 – poslech (příloha WB 33 / 3)

Student´s book: str. 54 – poslechněte si úvodní text (příloha SB 54 / 1), trénujte podle poslechu četbu, text přeložte a podtrhejte v textu věty, které vyjadřují zdvořilostní žádost nebo nabídku

                             55 / 2 – rozhodněte, zda věty týkající se textu, jsou pravdivé či nepravdivé

                            55 / 3 – doplňte text na základě článku ze str. 54

 

Náměty k procvičování:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Likes_and_dislikes/Likes_and_dislikes-Vocabulary_dk10366gb

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Food_and_drinks/Food_and_drink_ch69279nn

 

https://www.umimeanglicky.cz/poslech-slovicek-fruits-1-uroven?source=explicitExercise

 

https://www.umimeanglicky.cz/poslech-slovicek-vegetables-2-uroven?source=explicitExercise

 

Mějte se hezkysmiley

 

K. Vodáková

Je tu poslední týden samostudia a příští týden se uvidíme ve škole!wink

Přeji Vám krásný vstup do nového týdne, 5. A!

enlightenedTRÉNINKY ZŮSTÁVAJÍ DLE ROZPISUenlightened

ČESKÝ JAZYK

UČEBNICE - 132, 133 - SHODA PŘÍSUDKU S NĚKOLIKANÁSOBNÝM PODMĚTEM

https://www.pravopisne.cz/2009/12/shoda-2/

http://www.brumlik.estranky.cz/file/848/nekoliknasobpod.htm

- 135 - VĚTA JEDNODUCHÁ A SOUVĚTÍ - přečtěte si, prosím, žluté rámečky a pusťte si video:

https://www.youtube.com/watch?v=35YZuUqMSDM

PS - 32 - celá strana (dole máte DIKTÁT - prosím alespoň o přepis, pokud nemáte nikoho, kdo by Vám nadiktoval), 33/1 a)enlightened

PROCVIČUJEME PRAVOPIS PŘ. JM. - 30/6 + 31/9, 10 - BUDETE MI ODEVZDÁVAT ke kontrole, projděte si celý pracovní sešit a zkontrolujte, zda máte vše

SLOH - UČEBNICE 134/2 do slohových sešitů + cvičení 3enlightened

 

PRO DOBROVOLNÍKY - Vyprávění příběhu podle obrázkové osnovy - vytvořte na čtvrtku nebo papír krátký příběh podobně jako v PS na straně 33

- PROCVIČUJEME PRAVOPIS PŘ. JM. - 30/7, 3 + 31/8

- SHODA PŘÍSUDKU S NĚKOLIKANÁSOBNÝM PODMĚTEM: http://rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_5.roc/prisudek_a_nekolikanasobny_p...

- SHODA PODMĚTU S PŘÍSUDKEM:

http://syrole.sweb.cz/CESKÝ_JAZ/4_rocnik/shoda/cviceni_4.htm

http://syrole.sweb.cz/CESKÝ_JAZ/4_rocnik/shoda/cviceni_5.htm

Ve škole budete psát ČTENÁŘKÝ DENÍK, připomínám tedy čtení!wink

 

MATEMATIKA

UČEBNICE viz příloha

- strana 45 - DESETINNÁ ČÍSLA SE TŘEMI DESETINNÝMI MÍSTY - přečtěte si pozorně tabulky na straně 45 a na fólii vypočítej cvičení 2 a 3

- strana 46 - připomeň si růžový rámeček a na fólii vypočítej cvičení 1, 2, 6 a 9enlightened

PS - 72, 73 - 74, 75 - 76

GEOMETRIE - povrch krychle a kvádru UČEBNICE viz příloha strana 44 - do sešitu GEOMETRIE načrtni krychli a kvádr a pod náčrtky napiš vzorce pro výpočet povrchu + 44/2, 3, 4, 5, 6, 7

- UČEBNICE viz příloha - 47 - STAVÍME Z KRYCHLÍ - cvičení 2, 3, 4, 5, 6enlightened

PRO DOBROVOLNÍKY - Sestav si kvádr pomocí návodu:

https://www.youtube.com/watch?v=t6_Ct9Q7WYQ

 

VLASTIVĚDA

UČEBNICE - přečtěte si, prosím, stranu 40, 41 a 42 - udělejte si zápisenlightened

- pracovní list viz přílohaenlightened

 

PŘÍRODOVĚDA

UČEBNICE - přečtěte si, prosím, stranu 71 a 72 - ZDRAVÍ A ZÁVISLOST 

PS - 41 celá stránka (bez cvičení 5 - DOBROVOLNÉ)enlightened

 

Ať se Vám daří a pokud by byl náhodou nějaký problém, volejte nebo pištewink

Lenochová Lucie