backgroundbackgroundbackgroundbackgroundbackground
Separator

Úkoly 3., 4. 11.

03.11.2020

MATEMATIKA 

Při řešení slovních úloh si nejprve dobře přečtěte zadání. Přemýšlejte, co jednotlivá čísla vyjadřují. Pak teprve vymýšlejte výpočet, a uvědomujte si, co vypočítané číslo vyjadřuje. 

Pracovní sešit str. 22 - dodělat (ve cvičení 11 má pro zapsání výsledků každá číslice svůj rámeček) 

Na středu na online schůzku RÝSOVACÍ POTŘEBY :-) :-) :-) 

Kdo se neúčastní online přes Teamsy: učebnice str. 20/6, 7       

                                                              22/1, 2+ růžové rámečky na str. 22, 23     

                                                              22/6- vyfotit a poslat přes whatsapp     

                                                             23/3, 6  

 

 

 

ČEŠTINKA 

Nejprve se zamyslete, jaký rozdíl je mezi předložkou a předponou. Zkuste vymyslet 10 příkladů ke každému. V učebnici na str. 32/1 máte nabídku :-)  

Když už budete vědět, v učebnici na str. 32/2 - projděte si ústně a pak cvičení napište a pošlete mi :-) 

Tento týden se budeme věnovat předponám :-) uč. str. 33/4 a), b) - pro tyto předpony máme pravidla - hnědý rámeček na str. 33 - pozorně si ho pročtěte 

Další vysvětlení v tomto videu (pouze do 4:10 minut): 

https://www.youtube.com/watch?v=fsT7-HXjTok - pouze do 4:10 (pak už to nejsou předpony) 

Učebnice str. 33/5 - 7 - projděte si ústně, přemýšlejte o významu. 

Na straně 34 najdete v modré tabulce slova, která mají přeponu s- /z- podle svého významu. Pročtěte si je a na každé si v hlavě vymyslete větu s daným významem. 34/10 napište a pošlete mi :-)

 

ČTENÍČKO 

Čtěte si dál svoji rozečtenou knihu. Nejlépe každý den 20 – 30 minut. Všímejte si slov s předponami s-, se-, z-, ze-, vz-, vze.